Сучасне тролейбусне депо Любліна (частина 2)

Сучасне тролейбусне депо Любліна (частина 2)

Сьогодні ми продовжуємо наш огляд нового тролейбусного депо міста Люблін (Польща). В попередній статті “Сучасне тролейбусне депо Любліна (частина 1)” ми побачили як виглядають ремонтні бокси, а тепер подивимось як виглядає адміністративний корпус:

Показує нам його директор підприємства Павел Шимчик

tu98a3gfjk4

Корпус невеликий, двоповерховий. Адміністрація тут невелика:

fuwdynrlq_0

Кожен водій повинен відповідати встановленому виду. Кожному видають комплекти спеціальної форми, яку 2 рази на тиждень можна здати у хімчистку.

Комплект складається з:

  • 8 пар сорочок
  • 2 светрів
  • 3 пар штанів

У кожного в роздягальні є своя шафка а також шафка для здачі брудної форми:

3htu3wc0tos

sel-djuuvx0

Працівники мають столову кімнату з видом на стоянку тролейбусів:

2fse8l8ehns

7digs3-ow1w

У приміщені є конференц-зал для проведення зборів та зустрічей з колективом. Тут же проводять тематичні лекції (остання яка тут проводилась – це антитерористична протидія у транспорті):

b6jlc8bqwgu

Це кабінет директора з мапою маршрутів та видом на депо:

miwlfcdnt7y

fbrxhppfpl8

Стара техніка ще також є у депо. Ось допоміжні автомобілі:

keaiakv66i4

І на останок план тролейбусного і автобусного депо. Тут вони є сусідами і знаходяться на спільній території. Нове тролейбусне депо знаходиться на плані по праву сторону, де намальовані стрілки заїзду та виїзду:

kblbf6rohhs

У наступних частинах розповіді поділюсь з вами системою управління контактною мережею, першим електробусом та розвитком тролейбусного руху!

Володимир Антків

Поїздка відбулась у рамках проекту “Нові лідери України” що проводиться Європейським інститутом задля демократії (EID) за підтримки NED.

TAGS: